Verzenden
Bekijk hier de meest gestelde vragen over verzenden & bezorgen.
Bij bezorging binnen Nederland rekenen wij GEEN verzendkosten.
Voor verzendingen naar Italië, Spanje, en Zweden rekenen wij € 7,50 verzendkosten.
Voor verzendingen onder de € 100,- naar België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg rekenen wij € 3,95 verzendkosten. Boven de € 100,- is de verzending naar België gratis.
1. Standaardzending naar uw huisadres:
PostNL bezorgt uw pakket op maandag tot en met zaterdag op het gewenste adres. Voor bestellingen boven de 200 euro vraagt de bezorger om een handtekening.
2. Zending naar PostNL-locatie (PakjeGemak):
PostNL bezorgt uw pakket op een ophaallocatie in de buurt. U hoeft dan niet thuis te zijn voor de bezorging, omdat u het pakket kunt ophalen wanneer dat uitkomt. U ontvangt een e-mail als het pakket op de locatie is bezorgd. Het pakket blijft daar 14 dagen beschikbaar. Neem een legitimatiebewijs mee om het pakket op te halen.
Let op: u kunt een pakket niet naar een PostNL-locatie laten sturen als u kiest voor AfterPay.
We zullen de artikelen netjes verpakken en verzenden met PostNL. U ontvangt een e-mail met een Track en Trace-code om uw bestelling te volgen. Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten wordt deze meestal de volgende werkdag geleverd.
Misschien zit de verzendbevestiging per ongeluk in de map met ongewenste e-mail. Controleer eerst of u de e-mail daar heeft ontvangen.
Heeft u daar ook geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld altijd het ordernummer als u contact met ons opneemt. Onze medewerker kijkt na of de bestelling gelukt is of dat er misschien iets is misgegaan.
Zodra u de bestelling heeft geplaatst zullen we die binnen 1 tot 3 werkdagen verzenden. U ontvangt een e-mail met een Track en Trace-code zodra we de bestelling verzonden hebben.
Is een artikel niet op voorraad, dan moeten we dat bestellen bij een leverancier. U ontvangt dan een e-mail met een Track en Trace-code zodra wij uw artikel hebben verzonden.
1. Bekijk de tracking
U kunt uw pakket volgen met de Track en Trace-code in de e-mail met de verzendbevestiging die u heeft ontvangen. Toont de tracking geen updates of geen informatie? Wacht tot de aangegeven geschatte leverdatum. Soms treedt er vertraging op bij de tracking, maar gaat de levering wel gewoon door.
2. Controleer de bezorgdatum
We streven ernaar om bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden. Dat betekent dat u uw bestelling binnen 4 werkdagen zou moeten ontvangen. Neem voor die tijd nog geen contact op met onze klantenservice. Houd er rekening mee dat het gaat om een geschatte bezorgdatum, soms vindt de levering een dag eerder of een dag later plaats. In drukke tijden kan dit een paar dagen langer duren, daar hebben wij geen invloed op. Is de bestelling daarna nog steeds niet bezorgd? Geef ons binnen 30 dagen na het plaatsen van uw bestelling aan dat u deze nog niet heeft ontvangen. Dan zoeken we voor u uit wat er aan de hand is.
Als u niet thuis bent tijdens de bezorging probeert de bezorger het pakket bij de buren af te leveren. Lukt dat niet? Dan laat de bezorger een bericht achter met ophaalinstructies.
U kunt het pakket ophalen op een PostNL-locatie bij u in de buurt. Het pakket blijft daar 14 dagen beschikbaar. Na die periode stuurt de locatie het pakket aan ons terug. We kunnen het pakket dan opnieuw naar u verzenden.
Let op: neem een geldig legitimatiebewijs mee om het pakket af te halen op een PostNL-locatie.
Wanneer u als klant ervoor kiest de bezorger te informeren, dat uw pakket onbeheerd op een door u aangegeven plek achtergelaten kan worden. Zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele schade en/of vermissing.
We kunnen bestellingen niet uitgesteld verzenden. Wij streven ernaar om bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden. Als u niet thuis bent ontvangt u van PostNL een afhaalbericht. U kunt het pakket dan binnen 14 dagen ophalen op de PostNL-locatie.
Wat vervelend dat u het pakket niet heeft ontvangen. Misschien heeft PostNL het pakket bij de buren afgeleverd. In dat geval heeft u van PostNL een e-mail ontvangen die aangeeft dat het pakket bij de buren ligt.
Ligt het pakket niet bij de buren? Neem contact op met onze klantenservice en houd het bestelnummer bij de hand. Wij vragen bij PostNL voor u na wat er is misgegaan.
Wat vervelend dat u een artikel mist bij uw bestelling. Neem contact op met onze klantenservice en houd het bestelnummer bij de hand. Wij zoeken voor u uit wat er aan de hand is.
Weiger het beschadigde pakket aan te nemen van de bezorger. Het pakket komt dan retour naar ons. Heeft u het pakket al aangenomen? Een beschadigd pakket aannemen is op eigen risico. Neem contact op met onze klantenservice en houd het bestelnummer bij de hand. Wij zoeken voor u uit wat we eventueel kunnen doen.
Zat uw vraag er niet tussen ? Misschien kunnen wij u nog verder helpen middels de meest gestelde vragen van de onderstaande onderwerpen.