Skip to content

Klachten

Bij Schulte Herenmode draait alles om tevreden klanten. Mocht het onverhoopt voor komen dat er iets niet in orde is met uw bestelling of product, dan horen wij dit graag.

U kunt met uw klacht terecht bij onze Klantenservice. Wij streven ernaar om u binnen 1 week, of in ieder geval binnen 14 dagen, uitsluitsel over uw klacht te geven.

We doen ons uiterste best om uw klacht naar uw volle tevredenheid op te lossen. Mocht het toch voorkomen dat wij uw klacht niet kunnen oplossen, dan kunt u uw klacht/geschil uiterlijk 12 maanden nadat u de klacht bij ons heeft aangegeven, schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

null

Contact opnemen ?

Onze klantenservice staat graag voor u klaar. Vijf dagen per week, van 10:00 tot 17:00 uur.

Contact