Skip to content

Klantenservice

Heeft u een vraag of komt u ergens niet uit? Wij helpen u graag verder middels onderstaande onderwerpen. Krijg snel antwoord op uw vraag door de veelgestelde vragen te bekijken.

Meest gestelde vragen

Is mijn gekozen artikel op voorraad?

Wij verkopen onze producten altijd uit onze eigen voorraad of in een enkel geval van onze leverancier. Als een artikel niet op voorraad is kunt u dat niet bestellen via de webshop. Het gebeurt soms wel dat een artikel tegelijkertijd meerdere keren verkocht wordt via de webshop. In dat geval ontvangt u een bericht. Uiteraard kunt u de bestelling annuleren als dat uw voorkeur heeft.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Bij bezorging binnen Nederland en België rekenen wij GEEN verzendkosten.

Voor verzendingen naar Italië, Spanje, en Zweden rekenen wij € 7,50 verzendkosten.

Voor verzendingen naar Denemarken, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg rekenen wij

€ 3,95 verzendkosten.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling zal ontvangen?

Zodra u de bestelling heeft geplaatst zullen we die binnen 1 tot 3 werkdagen verzenden. U ontvangt een e-mail met een Track en Trace-code zodra we de bestelling verzonden hebben.
Is een artikel niet op voorraad en moeten we dat bestellen bij een leverancier?

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na het plaatsen van de bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling kunt u die helaas niet meer wijzigen.
Vanuit Nederland en België kunt u het pakket gratis aan ons terugsturen met de meegeleverde retoursticker. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen.

Kan ik mijn artikel omruilen?

We kunnen artikelen online helaas niet omruilen. U kunt het artikel aan ons retourneren met het meegeleverde retourlabel. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen. Zodra we uw retour hebben goedgekeurd storten we aankoopbedrag terug. Als u koos voor AfterPay brengen we AfterPay op de hoogte. Zij sturen u een nieuwe factuur. Wacht op die nieuwe factuur, maak het resterende bedrag niet zelf naar ons over.

Wilt u het artikel liever ruilen? Dat kan in onze winkels. U kunt alleen artikelen ruilen tegen andere artikelen met dezelfde prijs.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling vanuit Nederland en België binnen 30 dagen gratis retourneren met de meegeleverde retoursticker. De (prijs)kaartjes dienen nog aan de te retourneren kledingstukken bevestigd te zijn en het kledingstuk mag niet gedragen zijn.
U kunt het artikel ook retourneren in een van onze winkels. In dat geval storten we het geld terug op dezelfde manier als de door u gekozen betaalmethode. Houd er rekening mee dat dit tot 14 dagen kan duren.

Is mijn retourbetaling al verwerkt?

U heeft van PostNL een verzendbewijs ontvangen. Met de Track en Trace-code op het verzendbewijs kunt u zien of we uw retourzending al hebben ontvangen. Zodra we de retourzending hebben ontvangen betalen we het bedrag zo snel mogelijk terug. Dat kan tot maximaal 14 dagen duren. Na onze verwerking ontvangt u een retourbevestiging.

Hoe meld ik me aan voor jullie e-mails?

U kunt zich onderaan de hoofdpagina van de website aanmelden voor onze nieuwsbrief bij het het kopje ‘schrijf u in voor de nieuwsbrief!’. Hierdoor blijft u op de hoogte van de nieuwste artikelen en profiteert u van kortingen.

Hoe meld ik me af van jullie e-mails?

Als u onze e-mails of niet meer wilt ontvangen kun u zich gemakkelijk afmelden door op 'afmelden' te klikken onderaan in één van onze e-mails.

 Let op, wanneer u zich afmeldt kan het een paar dagen duren voordat de veranderingen verwerkt zijn in het systeem.

 Als u zich later bedenkt en u zich weer wilt inschrijven voor onze e-mails volg dan de bovenstaande stappen.

Hoe kan ik mijn cookies verwijderen?

Helemaal onderaan onze website vindt u een link naar de pagina met cookie-informatie. Dit is de link waar het om gaat:

https://www.schulteherenmode.nl/cookie-informatie/

Op die pagina kunt u lezen hoe u de cookies kunt verwijderen.

Hoe worden reviews verzameld en gecontroleerd?

Bij Schulte Herenmode hechten we veel waarde aan eerlijke en betrouwbare reviews. Daarom verzamelen en controleren we onze reviews zorgvuldig.

We maken gebruik van het gerenommeerde reviewplatform Kiyoh om onze reviews te verzamelen. Hierdoor kunnen we de kwaliteit en betrouwbaarheid van de beoordelingen waarborgen.

Om ervoor te zorgen dat onze reviews authentiek zijn, worden ze alleen geschreven door klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan, een dienst hebben gebruikt of een handelservaring met ons hebben gehad.

Wilt u meer weten over Kiyoh en hoe zij onze reviews verkrijgen? Lees dan hier meer.

Herroepingformulier

Heeft u een product gekocht bij Schulte Herenmode en wilt u gebruikmaken van uw herroepingsrecht? Vul dan ons herroepingsplichtformulier in en stuur het terug naar ons op. Dit formulier is bedoeld om het herroepingsproces te vereenvoudigen.

Het Herroepingsformulier

Zorg ervoor dat u het formulier volledig invult en binnen de wettelijke herroepingstermijn van 30 dagen na ontvangst van uw bestelling naar ons terugstuurt. Voor verdere instructies en ons retourbeleid, verwijzen wij u graag naar onze klantenservicepagina: retourneren.

Voor vragen of hulp bij het retourproces, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

null

Heeft u nog vragen?

Onze klantenservice staat graag voor u klaar. Vijf dagen per week, van 10:00 tot 17:00 uur.

Contact

null