Klantenservice
Heeft u een vraag of komt u ergens niet uit? Wij helpen u graag verder middels onderstaande onderwerpen. Krijg snel antwoord op uw vraag door de veelgestelde vragen te bekijken.
- ArtikelenHeeft u een vraag over onze producten? Wij helpen u graag verder op het gebied van onderhoud, maten etc.Lees meer
- BestellenAlle antwoorden op uw vragen over het plaatsen, wijzingen en annuleren van een bestelling.Lees meer
- BetalenBetaal gemakkelijk met iDeal, creditcard (Visa of Mastercard) of achteraf (Riverty).Lees meer
- VerzendenWij streven ernaar om uw bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen te verzenden. Klik hier voor meer informatie over verzending.Lees meer
- RetournerenNiet tevreden met uw aankoop? Geen probleem, u kunt het artikel binnen 30 kalenderdagen retourneren.Lees meer
- KortingenHeeft u een vraag over een van onze acties en hoe de korting verrekend wordt? Lees dan hier verder.Lees meer
- WinkelsWij hebben 6 fysieke winkels. Klik hier voor een filiaal bij u in de buurt. Hier vindt u ook de adresgegevens en openingstijden.Lees meer
- KlachtenService staat voorop bij Schulte Herenmode. Is er iets niet in orde met uw bestelling of product? Neem contact met ons op.Lees meer
- ActievoorwaardenBekijk hier al onze actuele acties en voorwaarden.Lees meer
- ArtikelonderhoudLees hier alle tips hoe u uw bestelde artikelen het beste onderhoud.Lees meer
- WasvoorschriftenHier vindt u een overzicht van alle gangbare wassymbolen, om uw kleding op de juiste manier te wassen, drogen en strijken.Lees meer
- VacaturesOp zoek naar een baan bij een gezellig familiebedrijf? Bekijk hier onze openstaande vacatures.Lees meer
Meest gestelde vragen
Wij verkopen onze producten altijd uit onze eigen voorraad of in een enkel geval van onze leverancier. Als een artikel niet op voorraad is kunt u dat niet bestellen via de webshop. Het gebeurt soms wel dat een artikel tegelijkertijd meerdere keren verkocht wordt via de webshop. In dat geval ontvangt u een bericht. Uiteraard kunt u de bestelling annuleren als dat uw voorkeur heeft.
Bij bezorging binnen Nederland en België rekenen wij GEEN verzendkosten.
Voor verzendingen naar Italië, Spanje, en Zweden rekenen wij € 7,50 verzendkosten.
Voor verzendingen naar Denemarken, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg rekenen wij
€ 3,95 verzendkosten.
Zodra u de bestelling heeft geplaatst zullen we die binnen 1 tot 3 werkdagen verzenden. U ontvangt een e-mail met een Track en Trace-code zodra we de bestelling verzonden hebben.
Is een artikel niet op voorraad en moeten we dat bestellen bij een leverancier?
Na het plaatsen van een bestelling kunt u die helaas niet meer wijzigen.
Vanuit Nederland en België kunt u het pakket gratis aan ons terugsturen met de meegeleverde retoursticker. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen.
We kunnen artikelen online helaas niet omruilen. U kunt het artikel aan ons retourneren met het meegeleverde retourlabel. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen. Zodra we uw retour hebben goedgekeurd storten we aankoopbedrag terug. Als u koos voor AfterPay brengen we AfterPay op de hoogte. Zij sturen u een nieuwe factuur. Wacht op die nieuwe factuur, maak het resterende bedrag niet zelf naar ons over.
Wilt u het artikel liever ruilen? Dat kan in onze winkels. U kunt alleen artikelen ruilen tegen andere artikelen met dezelfde prijs.
U kunt uw bestelling vanuit Nederland en België binnen 30 dagen gratis retourneren met de meegeleverde retoursticker. De (prijs)kaartjes dienen nog aan de te retourneren kledingstukken bevestigd te zijn en het kledingstuk mag niet gedragen zijn.
U kunt het artikel ook retourneren in een van onze winkels. In dat geval storten we het geld terug op dezelfde manier als de door u gekozen betaalmethode. Houd er rekening mee dat dit tot 14 dagen kan duren.
U heeft van PostNL een verzendbewijs ontvangen. Met de Track en Trace-code op het verzendbewijs kunt u zien of we uw retourzending al hebben ontvangen. Zodra we de retourzending hebben ontvangen betalen we het bedrag zo snel mogelijk terug. Dat kan tot maximaal 14 dagen duren. Na onze verwerking ontvangt u een retourbevestiging.
U kunt zich onderaan de hoofdpagina van de website aanmelden voor onze nieuwsbrief bij het het kopje ‘schrijf u in voor de nieuwsbrief!’. Hierdoor blijft u op de hoogte van de nieuwste artikelen en profiteert u van kortingen.
Als u onze e-mails of niet meer wilt ontvangen kun u zich gemakkelijk afmelden door op 'afmelden' te klikken onderaan in één van onze e-mails.
Let op, wanneer u zich afmeldt kan het een paar dagen duren voordat de veranderingen verwerkt zijn in het systeem.
Als u zich later bedenkt en u zich weer wilt inschrijven voor onze e-mails volg dan de bovenstaande stappen.
Helemaal onderaan onze website vindt u een link naar de pagina met cookie-informatie. Dit is de link waar het om gaat:
https://www.schulteherenmode.nl/cookie-informatie/
Op die pagina kunt u lezen hoe u de cookies kunt verwijderen.
Bij Schulte Herenmode hechten we veel waarde aan eerlijke en betrouwbare reviews. Daarom verzamelen en controleren we onze reviews zorgvuldig.
We maken gebruik van het gerenommeerde reviewplatform Kiyoh om onze reviews te verzamelen. Hierdoor kunnen we de kwaliteit en betrouwbaarheid van de beoordelingen waarborgen.
Om ervoor te zorgen dat onze reviews authentiek zijn, worden ze alleen geschreven door klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan, een dienst hebben gebruikt of een handelservaring met ons hebben gehad.
Wilt u meer weten over Kiyoh en hoe zij onze reviews verkrijgen? Lees dan hier meer.
Heeft u een product gekocht bij Schulte Herenmode en wilt u gebruikmaken van uw herroepingsrecht? Vul dan ons herroepingsplichtformulier in en stuur het terug naar ons op. Dit formulier is bedoeld om het herroepingsproces te vereenvoudigen.
Zorg ervoor dat u het formulier volledig invult en binnen de wettelijke herroepingstermijn van 30 dagen na ontvangst van uw bestelling naar ons terugstuurt. Voor verdere instructies en ons retourbeleid, verwijzen wij u graag naar onze klantenservicepagina: retourneren.
Voor vragen of hulp bij het retourproces, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Heeft u nog vragen?
Onze klantenservice staat graag voor u klaar. Vijf dagen per week, van 10:00 tot 17:00 uur.